Юнацька велосипедна Ліга

Дистанційна робота

Військово-патріотична гра "Джура"

Музей історії ПДЮ Ізмаїла

Музей Дунайської флотилії

 Завдання 2

Группа №1 середній рівень

Завдання: вправи на розвиток артикуляційного апарату

  • Посмішка+маятник
  • Вивчити скоромовки на розвиток звуку «ш»

Наприклад:

Сів шпак на шпаківню,
Заспівав шпак півню:
— Ти не вмієш так, як я,
Так, як ти, не вмію я.


Шило шубку Шурі шило,
Шовком, шерстю шви обшило.
Вийшла шубка прехороша Нашій Шурі на порошу.
Маші каша надоїла.
Маша кашу не доїла.
Машо, кашу доїдай,
Матусю ти не ображай!

  • Вправа на розвиток сили голосу

1. Вдих

На видиху неголосно проговоріть фонеми і – е – а.

Стежте за стадіями підняття "купола". Досягніть звучання фонем не ширшим відкриванням рота, а ефективним підніманням "купола" (на фонемі а купол піднімається максимально).

2. Вдих

На видиху неголосно проговоріть фонемні пари кг, кг-гк, гк.

3. Вдих

На видиху, артикулюючи тільки гортанню і коренем язика, проговоріть фонеми ні-не-на-но-ну-ни.

 

Группа №2 середній рівень

Завдання: вправи на розвиток артикуляційного апарату

  • Посмішка+маятник
  • Вивчити скоромовки на розвиток звуку «ш»

Наприклад:

Сів шпак на шпаківню,
Заспівав шпак півню:
— Ти не вмієш так, як я,
Так, як ти, не вмію я.


Шило шубку Шурі шило,
Шовком, шерстю шви обшило.
Вийшла шубка прехороша Нашій Шурі на порошу.
Маші каша надоїла.
Маша кашу не доїла.
Машо, кашу доїдай,
Матусю ти не ображай!

  • Вправа на розвиток сили голосу

1. Вдих

На видиху неголосно проговоріть фонеми і – е – а.

Стежте за стадіями підняття "купола". Досягніть звучання фонем не ширшим відкриванням рота, а ефективним підніманням "купола" (на фонемі а купол піднімається максимально).

2. Вдих

На видиху неголосно проговоріть фонемні пари кг, кг-гк, гк.

3. Вдих

На видиху, артикулюючи тільки гортанню і коренем язика, проговоріть фонеми ні-не-на-но-ну-ни.

  • Прочитати «Казка про загублений час». Переказати своїми словами зміст казки.

 

Группа №3 початковий рівень

Завдання: вправи на розвиток артикуляційного апарату

1. Посмішка+маятник

2. Вивчити скоромовки на розвиток звуку «ш»

Наприклад:

Сів шпак на шпаківню,
Заспівав шпак півню:
— Ти не вмієш так, як я,
Так, як ти, не вмію я.

Шило шубку Шурі шило,
Шовком, шерстю шви обшило.
Вийшла шубка прехороша Нашій Шурі на порошу.

Маші каша надоїла.
Маша кашу не доїла.
Машо, кашу доїдай,
Матусю ти не ображай!

3.Вправа на розвиток сили голосу

1. Вдих

На видиху неголосно проговоріть фонеми і – е – а.

Стежте за стадіями підняття "купола". Досягніть звучання фонем не ширшим відкриванням рота, а ефективним підніманням "купола" (на фонемі а купол піднімається максимально).

2. Вдих

На видиху неголосно проговоріть фонемні пари кг, кг-гк, гк.

3. Вдих

На видиху, артикулюючи тільки гортанню і коренем язика, проговоріть фонеми ні-не-на-но-ну-ни.

 

Переказати зміст мультфільму «Телефон» К. Чуковського своїми словами.

Індивідуальне завдання для Мараховської Екатерини,  байка Крилова А.О. «Бабка та мураха» .

Індивідуальне завдання для Марінова Микити, Глазовий П.П. «Співак».

                                                                                                                     Керівник Яцюк А.Д.

 

Додати коментар

Поділитися

Наша сторінка

Останні коментарі

Проект з розвитку велоруху в Ізмаїлі 

Сайт відділу освіти Ізмаїльської міської ради

Сайт Міністерства освіти та науки України

Педагогічна преса

Форма входу

Зареєструйтесь, будь-ласка, і зможете скористатись усіма перевагами сайту та форуму.

Офіційно

Андрій АбрамченкоАндрій Абрамченко – міський Голова Ізмаїла: «Розуміючи відповідальність за майбутнє підростаючого покоління, ми зобов'язані дати нашим дітям якісне і повноцінне дозвілля, навчити здоровому способу життя, допомогти реалізувати себе у навчанні, спорті, мистецтві, виховувати їх на прикладах високої моральності й патріотизму».
Детальніше >>>

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна дитяча «гаряча лінія»

Онлайн

На сайті 57 гостей та відсутні користувачі

Статистика

Відвідувачі
1154
Статті
1813
Перегляди статей
1631115
Scroll to top