Юнацька велосипедна Ліга

Дистанційна робота

Фестиваль-конкурс "Молодь обирає здоров'я"

Музей історії ПДЮ Ізмаїла

Музей Дунайської флотилії

Як підвищити мотиваціюПоговоримо сьогодні про мотивацію. Напевно, як у педагогів, так і у батьків, іноді виникає проблема з навчальною мотивацією дітей, та й у нас дорослих, з трудовою діяльністю, особливо після канікул або відпустки. Як налаштуватися на трудовий і навчальний лад? Спробуємо розібратися.

Мотивація – спонукальна основа психічного життя людини, сукупність причин психологічного характеру, що визначають активність поведінки людини. Іншими словами – це наше бажання і готовність щось робити. Це те, що спонукає нас виконувати певні завдання і йти до поставленої мети. Але, на жаль, після відпустки або канікул, дуже складно себе налаштувати на трудову діяльність, а дітей до шкільних буднів, а треба.

Давайте подивимося, що можна зробити, щоб підвищити мотивацію?

1) Можна підвищити інтерес до трудової діяльності та навчанні шляхом цікавих історій з життя, фактів, ситуацій, згадати приємні позитивні моменти заохочення, перемоги, нагороди, слава, авторитет і т.д.

2) Будьте впевнені в собі і своїх силах, це сприяє посиленню внутрішньої мотивації і досягти успіху.

3) Хорошим стимулом мотивації є пізнавальна дискусія, що викликає увагу до питання і бажання в ньому розібратися.

4) Аффирмації – це переконання. Настрій на позитив і успіх.

Приклад: «Мені подобається моя творчість, робота...», «Я майстер своєї справи», «Мене цінують як фахівця», «Я виконую завдання з задоволенням», «Я досягну успіху» і т.д.

5) Візуалізація – створення в уяві образів бажаної дійсності. Хоча б раз на день важливо детально візуалізувати образ досягнутого результату. Уявіть свою мрію вже здійсненою. Подумайте, які емоції ви будете відчувати при виконанні Ваших бажань. Саме ці відчуття будуть мотивувати Вас все життя.

6) Один з найефективніших способів для підвищення мотивації – застосування ігрових технологій.

Граючи і виконуючи вправи, підвищуємо і формуємо мотивацію.

У грі розвиваються вміння діяти за правилами, формується довільність дій, самоконтроль, увага.

Якщо ви розслабилися і не хочеться нічого робити,а треба налаштуватися на робочий лад, пограйте трохи з дитиною. Спільне проведення часу доставить море задоволення і підвищить мотивацію до навчання і роботи.

Пам'ятаєте гру: «Да й ні не говорити, чорним з білим не носити!»

Правила гри: потрібно відповідати на питання так, щоб не сказати: «так» і «ні», «Чорне» і «біле», можна додати: «не сміятися» і «не посміхатися», міняти кольори і трохи перефразуємо, але це не обов'язково.

Наприклад:

Тобі подобається вчитися? Ти хочеш ходити в школу, гурток? Якого кольору твій портфель, одяг? У тебе є друзі? Твої туфлі чорні, білі? Якого кольору твоя Шкільна сорочка, спідниця? Ти любиш читати, писати? Ти любиш, коли тебе хвалять? Ти любиш брати участь у конкурсах? Перемагати? Бути лідером? Займатися творчістю? і т. д.

Питання варто задавати швидко, щоб навчитися довільно утримувати їх в пам'яті і контролювати відповідь.

Гра "камінь, ножиці, папір" розвиває довільну увагу, вміння логічно мислити, вчить самоконтролю.

Правила гри:

Всі учасники вимовляють лічилку, хитаючи кулачками: "камінь ,ножиці, папір, раз – два – три! По закінченню лічилки кожен гравець викидає вперед будь-якої знак: камінь (кулак), ножиці (вказівний і середній пальці), папір (долоню). Камінь сильніше ножиць, тому що затупляє їх. Папір сильніше каменю, так як накриває його. Ножиці сильніше паперу, можуть різати її. Однаковий знак у всіх гравців означає нічию.

Вправа «Почати діяти»

     Якщо ви постійно відкладаєте на невизначений термін виконання будь-якої роботи, то вам необхідно регулярно себе мотивувати: змусити себе приступити до роботи і повірити в те, що ця робота непомітно зацікавила вас. У цьому випадку мотивація пов'язана з першим поштовхом до початку роботи, а не з самою роботою.

Задайте собі всього два питання: "що я отримаю якщо я зроблю це завдання, цю роботу? і "чого я не отримаю, якщо я не зроблю те, що треба зробити?" Ваші відповіді вас будуть мотивувати.

Спробуйте мотивувати себе, займаючись обридлою справою, до якої руки не доходять: зосередьтеся і зробіть перший крок приступивши до роботи.

Адже якесь приємне відчуття того, що з однією справою на сьогодні ви покінчили і можна розслабитися. Ви гідні похвали! Хіба це не перемога?

Вправа: «Похвали себе»

Чи вмієте ви хвалити і підбадьорювати себе?

Коли нас хвалять або підбадьорюють у нас додаються сили і натхнення на подальшу роботу. Ми відчуваємо емоційний підйом і нам хочеться працювати ще краще, наполегливіше заради досягнення успіху.

Коли нас лають, впевненість у своїх силах і можливостях знижуються, стимулу до роботи немає і раптом, ми згадуємо слова схвалення і свої досягнення на свою адресу і стає легше, з'являється бажання працювати

Не варто чекати схвалення і підтримку від інших, хваліть, підтримуйте і спонукайте себе самі і з часом станете більш впевненим у собі.

Завдання:

1. Запишіть п'ять своїх позитивних рис характеру, особливостей особистості, які здатні забезпечити вам успіх в діяльності.

2. Запишіть п'ять своїх позитивних рис, які допомагають вам у спілкуванні з іншими людьми.

3. Згадайте і запишіть свої успіхи в минулому і їх вплив на ваше життя і діяльність.

4. Згадайте і запишіть слова-схвалення, які були сказані на Вашу адресу іншими людьми і які мали вплив на ваше життя або діяльність. Запишіть їх і зберігайте, щоб в несприятливих для вас обставинах звертатися до них.

 

Пройти тест на мотивацію до успіху можна за ПОСИЛАННЯМ

 

Анкета для оцінки рівня шкільної мотивації за ПОСИЛАННЯМ

 

Переглянути веселе відео:

 

Незважаючи ні на що, йдемо до своєї мети тут:

 

Стаємо героями тут:

 

Щоб жити повноцінним життям і стати успішним, домагайтеся позитивних результатів і своєї мети тут і зараз!

З повагою, психолог Федонець Н.А.

Додати коментар

Поділитися

Наша сторінка

Останні коментарі

Проект з розвитку велоруху в Ізмаїлі 

Сайт відділу освіти Ізмаїльської міської ради

Сайт Міністерства освіти та науки України

Педагогічна преса

Форма входу

Зареєструйтесь, будь-ласка, і зможете скористатись усіма перевагами сайту та форуму.

Офіційно

Андрій АбрамченкоАндрій Абрамченко – міський Голова Ізмаїла: «Розуміючи відповідальність за майбутнє підростаючого покоління, ми зобов'язані дати нашим дітям якісне і повноцінне дозвілля, навчити здоровому способу життя, допомогти реалізувати себе у навчанні, спорті, мистецтві, виховувати їх на прикладах високої моральності й патріотизму».
Детальніше >>>

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна дитяча «гаряча лінія»

Онлайн

На сайті 60 гостей та відсутні користувачі

Статистика

Відвідувачі
1242
Статті
1944
Перегляди статей
2019099
Scroll to top