Друк

Рекомендації для робочого настроюШановні педагоги! Прийміть щирі вітання з початком нового навчального року! Бажаю Вам міцного здоров'я, гарного настрою, благополуччя, терпіння, реалізації всіх задуманих планів, творчих успіхів,нових досягнень!!!

Шановні колеги, усі ми відпочили після відпустки і з новими силами і бадьорим ентузіазмом повинні приступити до улюбленої роботи. Як налаштувати себе на роботу після відпустки і не впасти в «Поствідпускний синдром» який несе за собою пригнічений стан, неуважність, пригніченість, дратівливість, безсоння, бажанням звільнитись з роботи тощо… Але цього можна уникнути!

Рекомендації для робочого настрою:

1) Не варто в перший день після відпустки намагатися виконати все і відразу та затримуватися на роботі після закінчення робочого дня. Ви після цього швидко втомитеся і вас все дратуватиме. Виконуйте роботу у міру своїх можливостей і намагайтеся не перенапружуватися. Через кожні 2 години робить перерви на улюблену каву або чай,на приємні спогади пов`язані з роботою та колегами.

2) Контролюйте себе і свої емоції. Діліться з колегами тільки позитивними емоціями і враженням.

3) Не забувайте про планування. Коли є план набагато легше виконувати свої обов'язки, розрахувати свій робочий час і при цьому не про що не забути.

4) Мотивуйте себе. Ставте мету та сміло домагайтеся її! Саме цілі спонукають нас рухатися вперед і здійснювати ті або інші дії.

5) Не варто забувати про правильне харчування, здоровий сон, прогулянках на свіжому повітрі,займатися спортом і улюбленим ділом.

6) Афірмації – це позитивно сформульована фраза-твердження. Настрій на успіх і позитив.

Шукайте у всьому тільки позитивне і створюйте навколо себе позитивну енергію. Пам'ятайте: "Гарний настрій – запорука до успіху".

 

 Пройти тест на мотивацію професійної діяльності (методика К.Замфир в модифікації А.Реана) можна за ПОСИЛАННЯМ ТУТ.

 

 Тест-жарт «Чи любите ви свою роботу»?

 

 Трохи позитиву:

Ось і настав вересень – почався навчальний рік:

Рекомендації для робочого настрою

С повагою,  психолог Федонець Н.А.