Друк

Розвиток відповідальної поведінки у дітей в гурткахШановні керівники, пропоную під час онлайн уроків провести міні-тренінг на тему: «Розвиток відповідальної поведінки у дітей в гуртках»

Мета: формувати в учнів розуміння і дотримання правил ощадливості в гуртках, школі, вдома .

Завдання: розглянути правила гуртківців і розвинути навички відповідальної поведінки у дітей.

Обговорення ситуації, які можуть не відповідати правилам поведінки в гуртках.

Вступ: «Палац-твій будинок, і ти в ньому господар!» В Палаці ви проводите вільний час за добровільним вибором. Тут у вас є друзі та спільні інтереси. Тут ви повинні себе почувати, як вдома. Вам повинно бути затишно, безпечно і комфортно. Для цього існують правила поведінки в гуртках  і нам треба їх обговорити.

Почнемо з обговорення цих правил. Як ви їх розумієте?

1. Правила свободи, добровільності та рівності
2. Правила пунктуальності
3. Правила толерантності та поваги
4. Правила розвитку та активності
5. Правила безпеки і ощадливості
6. Правила милосердя і допомоги
7. Правила відповідальності за свій палац, місто, країну.

 

Завдання: вставити слово замість  крапок.

1) вихованець в гурток йде, всім він приклад  (.....)

2) для всіх закон, а не бажання – приходимо в гурток без (..........)

3) відповісти хочеш, не шуми, а тільки руку (.......)

4) у коридорі ми повинні триматися, правой (.......)

5) до того ж, я вважаю особисто, кричати дуже  (...........)

6) в гуртку не спи і не позіхай, свою активність (……)

7) не бійся помилитися – адже  прийшов ти (…….),

8) завжди поводься ти (........)

9) своє здоров'я (......)

10) не дражнись, не зазнавайся всім допомогти в гуртку (……..)

11) даремно не хмурся, будь сміливим  і знайдеш друзів собі  (……)

12 ) На прощання всім скажи:«До зустрічі! До (……..)!»

13)  дотримуйтесь правил своїм (……….)

Існує багато правил і є правила ощадливості.

Які ви знаєте правила ощадливості?

 

Давайте подивімось, які ви ощадливі та пройдемо тест на ощадливість:

1. Робити уроки треба…

а) зі слабким світлом;

б) краще при сонячному світлі або настільній лампі;

в) включаючи всі лампочки, які є в кімнаті.

2. Коли виходиш з кімнати, треба

а) вимикати світло;

б) якщо виходиш ненадовго, можна залишити світло включеним;

в) не треба вимикати світло, поки не ляжеш спати.

3. Коли настають холоди, треба…

а) утеплювати в будинку всі вікна і двері;

б) включати обігрівачі;

в) надіти вдома куртки і черевики.

4. Що треба робити, якщо батареї гріють занадто сильно?

а) відкрити кватирки;

б) закрити батареї ковдрами;

в) зменшити за допомогою спеціального крана подачу тепла на батареях.

5. Мити посуд треба…

а) в закритій раковині, а потім споліскувати під чистою водою;

б) під великим напором води;

в) під тонкою цівкою води.

6. Якщо з крана капає вода, треба

а) розповісти про це вчителю;

б) закрити кран;

в) не варто звертати уваги.

Дивимося корисне відео тут:

 

Тест на ощадливість для батьків за посиланням (ПРОЙТИ ТЕСТ)

                          

Казка А.Ісаакян «Найпотрібніша річ»

Жив колись в одній з чудових країн Сходу справедливий і мудрий цар.

 І було в нього троє синів. Коли цар постарів, він побажав передати кермо влади тому з синів, хто виявиться більш здатним до цієї нелегкої справи. Покликав цар синів і вирішив з ними поговорити.

Цар. Дорогі мої сини! Ви бачите, що батько ваш старий і не може більше правити країною. Кому з вас під силу буде виконати мою мрію, той і успадкує корону, стане правити моїм народом. Бачите он то містке сховище, побудоване мною вже давно? Воно пустує. Я мріяв заповнити його чимось таким, що було б самим потрібним на світі, чим би я ощасливив весь мій народ. Але знайти цю саму потрібну річ так і не зміг. Відшукайте її ви і заповніть моє сховище.

Сини вклонилися батькові і вирушили в дорогу. Довго ходили, їздили вони з міста в місто, з країни в країну, побачили  людей дивовижних і в призначений день постали перед Батьком.

Цар. Ласкаво просимо, безцінні мої сини. Чи вдалося вам знайти найпотрібнішу річ?

Старший син (виймає з кишені жменю зерна і простягає батькові). Хлібом заповню я це величезне сховище, дорогий батько! Що в світі потрібніше, ніж хліб? Хто зможе прожити без нього?

Середній син (виймає з кишені жменю землі і простягає батькові). Землею заповню я це величезне сховище, дорогий батько! Що в світі потрібніше, ніж земля? Без землі немає і хліба! Хто може прожити без землі?

Молодший син (бере глечик і запалену свічку). Світлом я заповню це величезне сховище і водою. Тільки світлом і водою. Без світла на землі не було б життя. А зародилося життя у воді. А ще світло знань сама потрібна річ. Тільки за допомогою світла знань можна управляти Миром!

Цар. Багато літа тобі, мій синку! Ти по праву заслуговуєш трон, тому що хочеш найпрекраснішого, щоб у людей завжди були світло і вода, а від світла знань люди ставали мудрішими.

Як давно це було. І вже тоді люди розуміли, що найголовніше і потрібне на Землі.

Загадка:

Що за краще багатство?
Це зовсім не секрет.
Економте все ж, братці,
Воду, газ, тепло і світло! (…….)

Як ви думаєте, якби в нашому житті не було правил, що було?

Правила існують скрізь. Граємо за правилами, дорогу переходимо за правилами, харчуємося за правилами й т.д. Тому дотримання правил в нашому житті дуже важливе!

Всім  дякую! Бережіть себе і рідних!

                                                               З повагою,психолог Федонець Н.А.