Юнацька велосипедна Ліга

Дистанційна робота

Військово-патріотична гра "Джура"

Музей історії ПДЮ Ізмаїла

Музей Дунайської флотилії

Організаційно-методичні рекомендації щодо навчання за допомогою дистанційних технологій в позашкільній освітіЕпідемія коронавірусу стала випробуванням для освіти. Якісне навчання в дистанційній формі передбачає наявність доступу до швидкісного інтернету, технічного забезпечення (комп’ютер, планшет, смартфон тощо) в усіх учасників освітнього процесу, а також те, що педагоги володіють технологіями та методологією навчання за допомогою дистанційних технологій.

Не достатньо перенести традиційні заняття онлайн, застосовувати такі ж методи та підходи, як при очному навчанні. Для організації навчання за допомогою дистанційних технологій потрібні електронні ресурси, спеціальним чином організована самостійна робота здобувачів освіти, система контролю виконання завдань та результатів навчання. Педагоги мають володіти методами і методиками, які допоможуть організувати групу або клас, мотивувати здобувачів освіти, налагодити зворотній зв’язок.

Де педагогам можна розвивати IT – компетентності та свою обізнаність стосовно особливостей організації навчання за допомогою дистанційних технологій?

Педагоги часто цікавляться, які кваліфікації – а особливо, який рівень технічних комп’ютерних навичок, – необхідний для викладання онлайн. Чи потрібно бути знавцем комп'ютерних технологій або досвідченим користувачем?

Початкових знань комп’ютера та Інтернету буде більше, ніж достатньо. Якщо вам бракує деяких із цих навичок, ви можете отримати їх за допомогою онлайн навчання.

Читати далі з можливістю завантаження >>>

У Додатку до листа МОН розглядаються питання:

  • В яких формах найкраще організовувати навчання за допомогою дистанційних технологій в позашкільній освіті?
  • Як правильно спланувати навчання за допомогою дистанційних технологій та скласти графік?
  • Які інструменти організації навчання за допомогою дистанційних технологій в позашкільній освіті варто використовувати?
  • Платформи для онлайн взаємодії
  • Допоміжні ресурси для створення різноманітного контенту для занять
  • Які критерії вибору засобів організації навчання за допомогою дистанційних технологій?
  • Як перевірити засвоєння знань, умінь та навичок в умовах навчання за допомогою дистанційних технологій?
  • Що робити, коли використання цифрових та онлайн-технологій неможливе?
  • Приклади занять та майстер-класів від державних центрів позашкільної освіти можна знайти за посиланнями:
  • Як заповнювати журнал обліку роботи та іншу звітну документацію під час онлайн-навчання?

 

 

Додати коментар

Поділитися

Наша сторінка

Останні коментарі

Проект з розвитку велоруху в Ізмаїлі 

Сайт відділу освіти Ізмаїльської міської ради

Сайт Міністерства освіти та науки України

Педагогічна преса

Форма входу

Зареєструйтесь, будь-ласка, і зможете скористатись усіма перевагами сайту та форуму.

Офіційно

Андрій АбрамченкоАндрій Абрамченко – міський Голова Ізмаїла: «Розуміючи відповідальність за майбутнє підростаючого покоління, ми зобов'язані дати нашим дітям якісне і повноцінне дозвілля, навчити здоровому способу життя, допомогти реалізувати себе у навчанні, спорті, мистецтві, виховувати їх на прикладах високої моральності й патріотизму».
Детальніше >>>

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна дитяча «гаряча лінія»

Онлайн

На сайті 168 гостей та відсутні користувачі

Статистика

Відвідувачі
1209
Статті
1892
Перегляди статей
1897369
Scroll to top