Юнацька велосипедна Ліга

Дистанційна робота

Фестиваль-конкурс "Молодь обирає здоров'я"

Музей історії ПДЮ Ізмаїла

Музей Дунайської флотилії

Гравел - маст хев?На межі велосезону-2020 розгорнулась справжня... дискусія щодо ГРАВЕЛІВ (gravel bike) – велосипедів:

- З кермом баран
- З більш довгою колісною базою
- З шинами в стандарті 35мм і більше
- Із зазорами рами і вилки, що дозволяють поставити шини ще більшого розміру
- З геометрією між MTB і шосером
- З дисковими гальмами

 

ПОДРОБИЦІ:

 

Гравел – це скоріше суміш дорожника, туринга, сітібайка і навіть гібрида, тобто універсальна машина, яка втрачає як в швидкості, так і в керованості, але виграє в комфорті. При цьому, він все одно досить легкий (в середньому моделі середнього рівня важать 10 кг), щоб почуватися швидким і маневреним на дорозі. Гравел – це такий кросовер, його основна стихія - шосе, але при потребі він може запалити і на ґрунтовках.

Гравел міг би непогано виступити в ролі відмінного туринга. Більш того, однією з центральних ідей даної концепції і є можливість багатоденних велопоходів. Класичні туринги дратують надто надійною конструкцією, яка веде до збільшення ваги велосипеда. Так, надійність вкрай важлива в кругосвітніх подорожах, коли потрібно їхати тисячі кілометрів практично без обслуговування, причому з вантажем в кілька десятків кілограм.

Покликання Гравел – звичайні велопоходи на умовні кілька тижнів, по цілком цивілізованих місцях, при цьому, велосипед досить міцний, щоб везти 10-15 кг вантажу на стандартному багажнику. В цілому, такий підхід дозволяє рухатися не в класичному туристському стилі, коли швидкість не має жодного значення, а долати простір, підтримуючи досить високу швидкість.

 

Все так! Втім, на мою думку, гравел можна придбати, якщо це ще один велосипед у стайні.

Не розумію тих, хто продає мтб і купує гравел. Ну добре шосер поміняти на оте, бо шосер як не як, обмежений в можливостях пересування за типами дорожнього покриття. А іноді ж так тягне в лісок...))

Але для чого продавати кантрійник, особливо якщо їздиш в основному грунти? Маркетологам тут жирний плюс за роботу!!)

Не бачу сенсу робити гравел «зе онлі ван лав». Чому?

Та, йолкі! З шосерами не покатаєш, бо вони укатять в горизонт від тебе. З мтб-шниками також, бо затягнуть в якусь «дічь» та покинуть вовкам на обід...) Або для виживання ти маєш бути мега крутим і вищим на голову від «роверової туси», що не часто трапляється серед гравелістів.

Зазвичай на гравел пересідають ті, в кого не склалось з мтб й зазвичай для них це всеодно суцільне страждання. Бо гравел в кайф, якщо ти апріорі вмієш їздити!

Не подумайте, я не хейтю гравелістів...) Просто безглуздо і смішно звучить коли вони стверджують, що гравел кращий ніж якийсь інший байк. І на кожному кроці кричать, що вони нарешті пізнали дзен, а ви всі лузери.  Одразу мемчики про веганів пригадуються.

Кожен байк має своє призначення. І я б з радістю завела собі гравел, але він би став третім велосипедом в моїй колекції, а не замість шосера, чи тим паче мтб...) Правда не знаю, куди б я на ньому катала маючи шосер і кантрійник. Дві з половиною гонки?

А ви, шановні читачі, що думаєте з приводу гравелів/шосерів/мтб, який з них потрібний у вашій роверовій стайні?

Ініціюю дискусію!

Olha Viiuk, спеціально для роверистів
спортивної редакції ІЮЖ «Хвилю тримай»

Гравел - маст хев? Гравел - маст хев?

Гравел - маст хев? Гравел - маст хев?

Гравел - маст хев? Гравел - маст хев?

Додати коментар

Поділитися

Наша сторінка

Останні коментарі

Проект з розвитку велоруху в Ізмаїлі 

Сайт відділу освіти Ізмаїльської міської ради

Сайт Міністерства освіти та науки України

Педагогічна преса

Форма входу

Зареєструйтесь, будь-ласка, і зможете скористатись усіма перевагами сайту та форуму.

Офіційно

Андрій АбрамченкоАндрій Абрамченко – міський Голова Ізмаїла: «Розуміючи відповідальність за майбутнє підростаючого покоління, ми зобов'язані дати нашим дітям якісне і повноцінне дозвілля, навчити здоровому способу життя, допомогти реалізувати себе у навчанні, спорті, мистецтві, виховувати їх на прикладах високої моральності й патріотизму».
Детальніше >>>

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна дитяча «гаряча лінія»

Онлайн

На сайті 116 гостей та відсутні користувачі

Статистика

Відвідувачі
1242
Статті
1944
Перегляди статей
2019156
Scroll to top