Юнацька велосипедна Ліга

Проект "Козацькими шляхами"

Всеукраїнський семінар з туристсько- краєзнавчої  роботи

Обласний семінар-практикум 2017

План роботи методиста з організації
роботи дитячого самоврядування
Пастушенко Н.М. на 2016-2017 навчальний рік

Аналіз роботи дитячого самоврядування:

Протягом 2015-2016 навчального року робота ввелась в рамках проекту «Ми з містом, в місті для міста» за планом проектної діяльності ділової гри «Фортуна» ДЮА «ІСТР» та за окремими напрямками виховної діяльності. Головною метою була самореалізація та співпраця, розвиток творчого потенціалу, лідерських та організаторських здібностей, активної громадянської позиції та загальної культури дітей.

Діяльність ЦПР та ДТ щодо розвитку дитячого руху об’єктивно впливає на розвиток дитячої, творчої активності та дитячого самоврядування у шкільних об’єднаннях. Дитячо-юнацька асоціація «ІСТР» є важливою формою самоврядування, яка об’єднує та представляє інтереси дітей. Підлітки, лідери дитячого самоврядування здобувають власний демократичний досвід відносин.

Завданням ДЮА протягом року було формування культуру міжособистісних відношень та здійснення спільної діяльності, розвиток волонтерської діяльності, формування вмінь вести здоровий образ життя та удосконалення моделі самоврядування у шкільних первинних організаціях та об’єднаннях.

За своїми цільовими установками саме дитяче об’єднання має на меті досягнення соціальної активності дітей, їх головна риса – діяльність на загальну користь «для інших». За період цього навчального року ДЮА склала специфічні умови соціалізації, де молодь здобувала досвід відношень, розробляла проекти та впроваджувала в життя нові інноваційні форми роботи.

Завданням розвитку роботи дитячого самоврядування було:

  • активізація, популяризація та розвиток роботи ШПО (проведення постійних навчальних та виховних заходів);
  • стимулювання інноваційної, проектної та соціальної діяльності лідерів самоврядування (проведення конкурсів, проектів спрямованих на оптимізацію роботи з батьками, суспільством;
  • формування інформаційного середовища, підвищення рівня рекламного супроводу діяльності дитячих об’єднань, які спрямовані на укріплення іміджу та позитивної репутації у суспільстві (запрошення ЗМІ на масові заходи, які проводилися протягом року, організація фотовиставок про роботу ШПО, оформлення на базах шкіл інформаційних стендів про діяльність дитячого самоврядування.);
  • стимулювання пізнавальної-ігрової діяльності сприяло розвитку лідерських вмінь та навичок, та вдосконаленню навичок спілкування;

Одним з головних досягнень було прийняття участі у обласному зльоті лідерів всіх дитячих об’єднань області та перемога у цьому заході.

Основними напрямками діяльності у розвитку самоврядування протягом року були:

  • координація та методичний супровід діяльності, організація та проведення комплексних заходів (Ділової гри для лідерів ДЮА «Фортуна», акцій, конкурсів, змагань), направлених на стимулювання діяльності дитячого самоврядування;
  • організація зустрічей лідерів дитячих об’єднань з представниками органів місцевого самоврядування (проведення навчання лідерів ШПО);
  • проведення огляду-конкурсу на кращу дитячу організація в рамках проекту «Ми з містом, в місті для міста» та ділової гри для лідерів дитячого самоврядування «Фортуна»;
  • реалізація та удосконалення підготовки лідерів дитячих об’єднань в рамках роботи міського штабу лідерів «Бригантина».

З метою стимулювання та підтримки ініціативи дітей та молоді протягом року були організовані та проведені конкурси, проекти, виставки-ярмарки, де лідери самоврядування мали змогу показати свої досягнення та реалізувати себе у різноманітних напрямках суспільної діяльності.
Були підготовлені презентаційні матеріали про роботу дитячих шкільних об’єднань у різних сферах діяльності дитячого самоврядування.

Формами роботи у розвитку самоврядування протягом року були:

  • виконання творчих завдань, шляхом залучення молоді до активної участі в роботі самоврядуванні;
  • написання доповідей, рефератів, складання презентаційних матеріалів;
  • підготовка та розробка індивідуальних і колективних проектних робіт;
  • організація колективного пошуку оптимальної структури УС (учнівського самоврядування);
  • розвиток різноманітних форм УС у організації діяльності Ради лідерів УС гуртківців ЦПР та ДТ.
  1. Підсумки роботи за 2015-2016 навчальний рік

Протягом 2015-2016 навчального року було проведено:

1.

Навчання лідерів штабу «Бригантина»

щомісяця

2.

Тестування на творчі здібності штабістів

щомісяця

3.

Участь у святкуванні Дня міста

Вересень 2015

4.

Участь у святковому концерті на честь Дня вчителя

Вересень 2015

5.

Учать у змаганнях Першості з техніки водного туризму

Вересень 2015

6.

Участь у святковому концерті на честь Дня людей похилого віку та акція «Творити диво своїми руками»

Вересень-Жовтень 2015

7.

Зліт лідерів області (форма роботи – брифінг, ділова гра, тестування, презентація досвіду роботи ДЮА «ІСТР»)

Вересень 2015

м. Одеса

8.

Конференція «Історичні науки – крок молоді у 21 столітті»

Жовтень 2015

9.

Участь у V етапі великого кубку мера з велоспорту

Жовтень 2015

10.

Участь у краєзнавчій експедиції «Моя Батьківщина - Україна»

Листопад 2015

11.

Участь у Заочному турі краєзнавчої експедиції «Моя Батьківщина - Україна»

Листопад 2015

м. Одеса

12.

Участь у роботі секції МАН

Листопад 2015

13.

Конференція МАН, захист роботи

Грудень 2015

14.

Істрівська ялинка «Калейдоскоп ігор» в рамках першого етапу ділової гри «Фортуна»

Грудень 2015

15.

Новорічні вистави для школярів міста «Новорічні пригоди мавпи»

Грудень-січень

16.

Акція «Творити диво своїми руками» захід «Коляда у ворота»

Грудень-січень

17.

Участь у роботі секції МАН, обласний етап

Лютий 2016

18.

Другий етап ділової гри «Фортуна» «Придунав’є – це Україна», вікторина, тестування

Березень 2016

19.

Участь у вікторині «Відун» з історії козацтва в рамках третього етапу ділової гри «Фортуна»

Березень 2016

20.

Привітання Центру з 70-літтям

Березень 2016

21.

Конкурсно-розважальна програма «Містер Палацу» - «Джентльмен Центру»

Квітень 2016

22.

Міс-Палацу «Веснянки Центру»

Квітень 2016

23.

Міні-міс Палацу «Веснянки Центру»

Квітень 2016

24.

Вікторина «Моя Україна – найкраща країна»

Квітень 2016

25.

Тестування лідерів «Учнівське самоврядування та лідерський потенціал»

Квітень 2016

26.

Акція «Вахта пам’яті», присвячена Дню Перемоги. Шефська допомога ветеранам ВВВ

Травень 2016

27.

Участь у святковому концерті на честь Великої Перемоги у БК ім. Шевченко

Травень 2016

28.

4 етап ділової гри «Фортуна» для лідерів дитячого самоврядування «Перспективи дитячого самоврядування». Нагородження.

Травень 2016

29.

Участь у святковому концерті на честь Дня захисту дітей.

Червень 2016

30.

Участь у мітингу на честь шанування героїв війни

Червень 2016

31.

Участь у виставах для школярів міста літніх майданчиків «В гостях у Бакса та Бакса», «Здравствуй, літо», та пізнавальних програмах «Моя країна – найкраща країна», «Розумники нової ери»

Червень-липень 20016

32.

Благодійна акція «Діти дітям» для вихованців дому малечі (зібрані канц. товари та одяг, іграшки, книги, памперси)

Липень 20016

33.

Участь у масових заходах ЦПР та ДТ за окремим планом

протягом року

ІІ. Мета та завдання роботи на 2016-2017 навчальний рік:

Мета:
- активізація діяльності та ефективності дитячого самоврядування, підняття престижу роботи дитячо-юнацької асоціації;
- розвиток лідерських вмінь та навиків підлітків;
- допомога дітям реалізувати свої можливості у спільних справах дитячого самоврядування, надати їм можливість та ініціативу самим розробляти та проводити заходи для лідерів дитячого самоврядування;
- розвиток волонтерського руху;
- розвиток та стимулювання творчої ініціативи, пізнавального інтересу, позитивних рис емоційно-вольової сфери, розкриваючи їх творчу індивідуальність;
- створення необхідних умов для ефективного розвитку дитячого самоврядування, виявлення його потенційних лідерів та організаторів;
- підвищення дозвіллєвої культуру дітей й підлітків, урізноманітнення форм дозвіллєвої культури в навчальному закладі та місті;
- формування досвіду громадянської поведінки шляхом залучення до спільних справ, формування особистості та потенціалу лідера;
- формування свідомого громадянина – патріота Української держави, активного провідника національної ідеї, представника української національної еліти через набуття молодим поколінням національної свідомості, активної громадянської позиції, високих моральних якостей та духовних запитів;
- формування національної свідомості, гідності громадянина, виховування поваги й любові до рідної землі й українських традицій, виховання бережливого ставлення до національного багатства країни, мови та культури;
- виховування потреб самостійно здобувати знання та готовність до застосування знань, умінь у практичній діяльності лідерів-патріотів держави;
- реалізація особистісного життєвого вибору підлітків та будування професійної кар’єри на основі здібностей і знань, умінь і навичок;
- надання дітям певних знань, навчити її самостійно визначатися у світі, приймати обґрунтовані рішення щодо власного майбутнього;
- виховання у підлітків-лідерів здатності формувати та відстоювати власну позицію, сприяти виробленню активної життєвої позиції молодої людини, сприяти становленню її як особистості, формувати світогляд підлітка бути людиною, громадянином України незалежно від її етнічного і соціального походження, віросповідання та створювати спільноти самодостатніх людей, які об’єднані національною ідеєю та оберігають свої цінності і свободи;
- засвоєння та вивчення культурних надбань українського народу;
- створення умов для особистісної самореалізації, формування людяної, щирої, доброзичливої, милосердної особистості;
- на основі національної ідеї формувати інтелігенцію України, зберігати інтелектуальний генофонд нації;
- з метою підвищення національної самосвідомості та патріотизму проводити заняття у гуртках та масові заходи за напрямком «Україна – єдина країна»;
- виховування любові до рідної землі, вивчення її історію, відновлення та збереження історичної пам’яті;
- прищеплення поваги до прав і свобод людини та громадянина;
- виховання поваги до Конституції, законів України, державних символів України;
- формування політичної та правової культури особистості.

Завдання:

- сприяти подальшій активізації роботи ДЮА "ІСТР" за основними напрямками згідно із Статутом;
- вдосконалення моделі учнівського самоврядування;
- розвиток волонтерського руху та залучення підлітків до участі у доброчинних акціях;
- сприяти розвитку лідерських вмінь та навичок старшокласників;
- організовувати та координувати роботу лідерів ШПО, дитячої Ради ЦПР та ДТ;
- організувати та проводити навчання міського активу ШПО ДЮА “ІСТР”;
- виховувати особистість, яка зможе активно діяти у всіх сферах життя своєї держави, колективу;
- створити умови для активного відпочинку дітей-підлітків;
- сформувати основи глобального екологічного мислення та екологічної культури;
- оволодіти знаннями та практичними вміннями раціонального природокористування, приймаючи участь у акціях дитячого руху;
- продовжити роботу над методичною проблемами: «Вдосконалення навчально-виховного процесу, форм і методів роботи з школярами в позаурочний час» та «Вдосконалення роботи органів дитячого самоврядування»;
- колективний пошук оптимальної структури самоврядування;
- заохочування дітей до участі в соціально значимих програмах, проектах, заходах, у діяльності громадських організацій міста та роботи в органах дитячого самоврядування;
- стимулювання творчої активності підлітків;
- вивчати та розповсюджувати а також впроваджувати нові технології та форми роботи в процесі розвитку дитячого самоврядування;
- розповсюдження кращого досвіду роботи дитячого самоврядування;
- здійснювати методичну допомогу керівникам гуртків, клубів, класним керівникам шкіл міста та району, систематично приймати участь у семінарах, методичних виїздах в школи міста;
- постійно приймати участь у семінарах керівників гуртків, педагогів-організаторів;
- розробка Положень, сценаріїв, методичних рекомендацій з питань позашкільної освіти та виховання молоді;
- надання методичної допомоги ІСТРівському активу та педагогам, які працюють з ДЮА “ІСТР”;
- продовжити оформлення штабної кімнати (кают-компанії ДЮА "ІСТР"), оновити стен «Гордість ІСТРу»;
- сприяти розвитку роботи краєзнавчого гуртка «Історики-краєзнавці Центру», прийняти участь у МАН, розробити буклети, які допоможуть краще вивчити історію рідного міста;
- навчити активи шкільних первинних організацій розуміти зміст поняття «самоврядування», його суть, завдання, організацію, структуру, алгоритм; знати створення проектів та шляхи їх реалізації, методи інформаційного обміну, організацію виборів, права та обов’язки дитячого самоврядування;
- розвиток співробітництва зі школами, позашкільними закладами з питань організації вільного часу учнів шляхом проведення конкурсних, пізнавальних та розважальних програм, благодійних акцій, трудових десантів;
- спрямувати роботу дитячого самоврядування на реалізацію проекту «Ми в місті, ми разом з містом» в рамках програми концепції національного виховання;
- виховувати почуття відповідальності та готовності до активної діяльності;
- розвиток толерантного ставлення до цінностей і переконань представників іншої культури, а також до регіональних та національно-мовних особливостей;
- розвивати естетичні потреби і почуття, художні здібності й творчу діяльність;
- формувати у підлітках естетних поглядів, смаків, які ґрунтуються на українських народних традиціях та кращих надбаннях світової культури;
- вироблення умінь примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати і відтворювати прекрасне повсякденному житті;
- виховання поваги до національних символів (Герба, Прапора, Гімну України);
- формувати в дітях почуття господаря та господарської відповідальності;
- виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я, здорового способу життя;
- формувати знання і навички фізичної культури, забезпечуючи повноцінний фізичний розвиток підлітків;
- сприяти фізичному, духовному та психічному загартуванню;
- формувати толерантне ставлення до інших народів, культур і традицій;
- розвивати ідею розвитку української державності та відновлення історичної пам’яті про традиції України.

Очікувані результати:
- залучення шкіл міста до співпраці у розвитку дитячого самоврядування;
- розвиток лідерських рис, вмінь та навичок у дітей-підлітків, шляхом залучення дітей до ділових та рольових ігор;
- розвиток соціальної відповідності;
- участь лідерів дитячого самоврядування у практичній, навчальній, розвиваючій та творчій діяльності;
- утвердження патріотизму та національної самосвідомості молоді, поглиблення процесу формування основ гуманістичного світогляду;
- розвиток пріоритетності високих моральних, культурних, національних та загальнолюдських цінностей, що сприятиме зміцненню духовної, моральної єдності суспільства;
- формування в молоді характерних рис патріота: активна підтримка і розвиток Української державності, дотримання Конституції України;
- виховувати готовність підлітків захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
- дбайливе ставлення до національних багатств, рідної природи, готовність до захисту Батьківщини, пошана до історичної пам’яті, любові до рідної культури, мови, національних свят і традицій, збереження та зміцнення власного здоров’я;
- збереження духовно-моральної і культурно-історичної спадщини українців;
- розвиток міжпоколінної наступності, та збереження для нащадків зразків української культури, етнокультури народів, що живуть в Україні та Бессарабії;
- підвищення зацікавленості молоді щодо держаної служби та служби у Збройних силах України, її готовності до захисту України, збереження та шанування національної пам’яті;
- виховання самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин;
- набуття дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
- розвиток кращих рис української ментальності у підлітків - працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
- зріст особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму.

ІІІ. Організаційна робота.

Організація дозвілля вихованців будується на принципі добровільності, диференційованого підходу до різних вікових категорій дітей та відіграють неабияку роль. Вся робота займає одне з найважливіших місць, тому що спрямована на самореалізацію вихованців: проявити себе, розкрити і розвинути свої здібності, випробувати свої сили у різних видах діяльності та творчості.

Усі масові заходи носять пізнавальний характер. За формою проведення це конкурси, виставки, зльоти, змагання, вікторини, інтерактивні перерви, зустрічі, тематичні брейн-ринги, ігри та інше, які дозволяють визначити рівень знань, умінь і навичок вихованців ЦПР та ДТ та дітей шкіл міста, забезпечити змістовне дозвілля дітей і відповідає плану масових заходів закладу та відділу освіти.

На виконання державних програм, спрямованих на пропаганду здорового способу життя дітей та молоді розроблено план заходів молодіжного волонтерського руху, стосовно формування навичок здорового способу життя та розвитку волонтерської справи. Заходи формують у дітей відповідальне ставлення до особистого здоров’я.

Вихованці ЦПР та ДТ та учні шкіл міста беруть участь у масових заходах відповідно напрямкам діяльності ДЮА «ІСТР» в рамках проектної та волонтерської діяльності. Складання творчих презентаційних звітів про роботу дитячого самоврядування ШПО - є логічним завершенням річної роботи, одним із способів підведення підсумків та формою стимулювання творчого самовдосконалення дітей.

Координація організаційно-масової роботи в місті у структурі дитячого самоврядування здійснюється через планування, проведення та підведення підсумків масових заходів, підготовку та видання аналітичних матеріалів (підсумкових наказів, таблиць, діаграм, графіків, звітів про проведення заходів); визначення рейтингу шкіл за результатами участі у масових заходах та нагородження переможців у огляді-конкурсі «Краща первинна організація». Під час заходів ведеться рейтингова таблиця, за допомоги якої визначається кращий лідер дитячого самоврядування.

Зміст роботи

Термін виконання

1.  

Планування роботи штабу лідерів ДЮА, ШПО, Ради лідерів гуртків

 ЦПР та ДТ на 2016-2017н.р.

Вересень 2016

Створення бази статистичних даних педагогів-організаторів та дитячих об’єднань.

Вересень 2016

Комплектація Ради штабу лідерів ДЮА

Вересень 2016

Діагностика гуртківців, лідерів ШПО (за запитами педагогів), оформлення банку даних на лідерів штабу, гуртківців ЦПР та ДТ, оформлення банку даних про роботу дитячих Рад самоврядування ШПО

Вересень – жовтень –

листопад 2016

Орієнтувати педагогів-організаторів на удосконалення організації роботи органів учнівського самоврядування, створення дитячих громадських організацій і об’єднань;

Вересень 2016

Розробити методи роботи з молодими педагогами-організаторами:

а) вербальні (лекція, розповідь, бесіда, дискусія);

б) наочні (комп’ютерні засоби, демонстрація кіно, фото, ін..);

в) практичні (моделювання ситуації, спостереження за практичною діяльністю педагогів);

г) творчі (пошуковий, дослідний, продуктивний);

Протягом року

Розробка та затвердження Положення огляду-конкурсу на кращу шкільну учнівську організацію «Сузір’я ІСТРу» в рамках програми ділової гри для лідерів «Фортуна»;

Вересень 2016

Проведення протягом жовтня та квітня моніторингу рівня ціннісних ставлень і орієнтацій особистості підлітків та долучення до участі в ньому органи учнівського самоврядування;

Жовтень 2016

Квітень 2017

2.  

Активізація роботи педагогів-організаторів щодо обміну та узагальнення досвіду з актуальних питань розвитку додаткової освіти та виховання

Протягом року

3.  

Надання інформаційної та методичної допомоги в роботі дитячої організації.

Протягом року

4.  

Організація навчання та роботи лідерського активу для проведення Зльоту-конференції ДЮА «ІСТР» «Молодіжний рух – форма спілкування та зростання особистості у новій ері»

Щомісяця

5.  

Навчання лідерського активу дитячого самоврядування та знайомлення з планом масової роботи (за окремим планом):

- лідерів ШПО;

- Ради лідерів дитячого самоврядування гуртків ЦПР та ДТ (за запитом педагогів)

Щомісяця

6.  

Організувати та провести тренінгові заняття з органами учнівського самоврядування з метою визначення сформованого психологічного клімату та його покращення (на чергових засіданнях органів учнівського самоврядування)

Протягом року

7.  

Організація міських конкурсів, акцій, трудових десантів, пізнавальних та розважальних та концертних програм, навчання школи активу лідерів по секторам роботи дитячого самоврядування.

Протягом року

8.  

Продовжити літопис з історії та життя штабу

Протягом року

9.  

Оновлення презентаційних матеріалів про роботу первинних шкільних організацій

Травень 2017

10.  

Брати участь у підготовці різних питань педради.

Протягом року

11.  

Поповнювати банк методичної, педагогічної, інформаційної та фахової літератури. Ведення каталогу періодичної преси.

Протягом року

12.  

Накопичення методичної продукції (положення, методичні рекомендації, пам’ятки, сценарії).

Щомісяця

13.  

Накопичення електронного банку розроблених педагогічних і методичних матеріалів, сценаріїв, положень, конкурсів, планів підготовки і т.д.

Щомісяця

14.  

Організація методичних виставок. Поновити інформаційні тематичні виставки методичними матеріалами та інформацією про заклад

Протягом року

15.  

Створення методичного фонду для роботи з педагогами-організаторами:

Папка «Методичні матеріали для організації та проведення семінарів», практичної роботи з педагогами-організаторами;

Папка «Методичні матеріали для роботи з педагогами організаторами»;

Папка «Нормативні документи педагога-організатора. Складання програм».

Папка з сценарним матеріалом.

Протягом року

16.  

Створення методичного фонду для роботи з дитячими громадськими організаціями:

Папка «Матеріали для роботи з дитячими громадськими організаціями»;

Програми, проекти Ради старшокласників;

Папка «Учнівське самоврядування та його роль у виховній системі»

Протягом року

17.  

Оформлення стенду «Дитячий рух міста», оновлення матеріалів

Протягом року

18.  

Інформаційне забезпечення:

- робота з міськими засобами масової інформації щодо оголошення про проведення масових заходів в ЦПР та ДТ;

- написання статей у ЗМІ про роботу ЦПР та ДТ;

- оформлення папки «Про нас пишуть»

Протягом року

19.  

Аналіз та контроль участі вихованців закладу у Всеукраїнських, обласних виставках, конкурсах, змаганнях, фестивалях. Поновлення банку даних.

- рейтингова таблиця участі гуртків у масових заходах;

- досягнення гуртківців, формування банку даних «Кращі гуртківці Центру»;

- ведення електронного банку даних обліку нагород ЦПР та ДТ, гуртківців та керівників гуртків.

Грудень 20016, Травень 2017

20.  

Підведення підсумків роботи учнівського самоврядування за 2016-2017 навчальний рік

Травень 2017

21.  

Планування дозвіллєвої діяльності на літній період.

Травень 20017

ІV. Методична діяльність.

4.1 Методична допомога

Зміст роботи

Термін виконання

1.

Участь у семінарах педагогів – організаторів, керівників гурткової роботи (за окремим планом). Організація та координування роботи міського семінару педагогів-організаторів (за окремим планом)

Протягом року

2.

Консультації педагогам – організаторам, керівникам гуртків з питань роботи дитячого самоврядування (за запитами педагогів)

Протягом року

3.

Відвідування занять з метою надання методичної допомоги щодо організації самоврядування у гуртку (за запитаннями педагогів)

- гуртки соціально-реабілітаційного напрямку

Протягом року

1 семестр

- гуртки гуманітарного, декоративно-прикладного напрямку

2 семестр

4.

Розробляти методичні рекомендації щодо організації роботи органів учнівського самоврядування

Протягом року

5.

Методичні виїзди у школи міста в рамках роботи огляду-конкурсу на звання «Краща первинна організація»

Протягом року

4.2 Методичні доповіді, виступи та рекомендації організаторам роботи дитячого самоврядування

Тематика:

Термін виконання

Педагогу-організатору:

1.  

Ознайомлення з планом виховної роботи ЦПР та ДТ на I та ІI семестри 2015-2016 н.р. та планом роботи дитячої асоціації «ІСТР»: «Орган дитячого самоврядування на базі Центра». Індивідуальний підхід до вдосконалення нових форм роботи з органом дитячого самоврядування».

 

Вересень 2016

2.  

Пріоритетні напрямки виховання учнівської молоді - організація роботи молодого педагога-організатора на початку діяльності. Нормативна документація, планування.

Вересень 2016

3.  

«Молодіжний рух – форма спілкування та зростання особистості у новій ері»

Вересень 2016

4.  

Положення, вимоги, документація учнівського самоврядування. Положення огляду-конкурсу на кращу шкільну учнівську організацію «Сузір’я ІСТРу»

Жовтень 2016

5.  

«Впровадження інноваційних підходів у діяльності педагога-організатора - популяризація національно-патріотичного виховання та формування професійних компетентностей засобами ІКТ» (з досвіду роботи ЗНЗ № 16, 4)

Жовтень 2016

6.  

«Учнівське самоврядування – один із інноваційних методів формування креативної особистості - сучасні тенденції розвитку учнівського самоврядування в практиці роботи та технології активізації діяльності органів учнівського самоврядування»

Жовтень 2016

7.  

«Нормативні документи, ділові папери в роботі органів дитячого самоврядування». (добірка матеріалу та розробка рекомендації)

Листопад 2016

Березень 2017

8.  

«Потенціал учнівського самоврядування для проведення превентивної роботи серед молоді, захисту прав учнів залучення органів учнівського врядування до превентивно-профілактичних заходів, спрямованих на попередження правопорушень та злочинності серед неповнолітніх, розв’язання проблем, насильства, жорстокості, гендерної нерівності, наркоманії та інших негативних явищ у молодіжному середовищі»

Грудень 2016

9.  

«Згуртування колективу навчального закладу засобами діяльності органу учнівського самоврядування. Організація роботи Школи лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді».

Грудень 2016

10.  

«Виховання підлітка-патріота своєї Батьківщини - створення умов для популяризації кращих здобутків національної культурної і духовної спадщини, героїчного минулого і сучасного українського народу - запорука успішного розвитку соціально адаптованої особистості»

Листопад 2016

Травень 2017

11.  

«Активне залучення до національно-патріотичного виховання дітей та підлітків, використання їхнього досвіду, потенціалу, методів роботи у вихованні патріотів України, як пріоритетний напрямок діяльності та виховання»

Травень 2017

12.  

«Інтерактивні форми роботи у діяльності дитячого самоврядування з лідерами»

Грудень 2016

13.  

«Особистість та майстерність педагога в організації роботи дитячого самоврядування: творча ініціатива, удосконалення форм і методів роботи – розвиток компетентності педагога та творчості дитини в організації дозвіллєвої ігрової діяльності»: презентація досвіду роботи з організації учнівського самоврядування Ізмаїльського політехнічного ліцею, ЗНЗ № 16, 10, 6, 4 «Сходинки до успіху»

Лютий 2017

14.  

«Метод проектної діяльності – практика для розвитку життєвої компетентності вихованців та засіб активізації діяльності самоврядування» (з досвіду роботи дитячого самоврядування шкіл міста в рамках роботи проекту «Ми в місті, з містом, для міста»)

Травень 2017

15.  

«Потенціал учнівського самоврядування для розвитку соціальної компетентності учнівської молоді, як організація діяльності з активними підлітками» (Матеріал на допомогу педагогам, організаторам виховного процесу та навчання дітей-лідерів підготувати):

- «Ділові ігри для лідерів», тренінгові заняття «Я – лідер нового покоління»;

Вересень 2016

- Конкурсно-розважальні програми. Турнір юних інтелектуалів «Любіть Україну», «Україна – найкраща країна»;

Листопад 2016

- Тренінгові вправи «Ми майбутнє України»

Грудень 2016 Березень 2017

- Ігри та розваги «Козацька держава»

Жовтень 2016

Січень 2017

Травень 2017

16.  

Рекомендації щодо організації літнього оздоровлення: організація літніх оздоровчих таборів та навчання дітей інструкторів-лідерів «Весела копилка спільних справ»

Травень 2017

Формування особистості та здорового способу життя:

17.  

Розвиток творчої активності, виховання любові до Батьківщини, формування творчих здібностей, розумне заповнення дозвілля, виховання патріотизму

Жовтень 2016

18.  

Самопрезентація лідера ШПО - брифінг «Відкритий мікрофон» 

Вересень 2016

19.  

Тренінг: «Позитивний аспект лідерства»

Жовтень 2016

20.  

Особливості виховної роботи із здібними, обдарованими та талановитими дітьми

Листопад 2016

21.  

Гра – тренінг «Лідер - лідеру»

Листопад 2016

22.  

Пропаганда здорового способу життя – проектна діяльність «Здорова дитина – здорова нація». Організація то проведення бесід, диспутів, акцій, профілактичних заходів з дітьми девіантної поведінки.

- «Геть паління – ми здорове покоління»; «Шкідливі звички»;

- «Я обираю життя, вільне від насильства та хвороб»;

- «Ми різні але мі рівні»

Листопад

Грудень 2016

- «Здорова людина – цвітуча країна»

Квітень 2017

23.  

«Дитинство – період формування та становлення особистості»

Лютий 2017

24.  

Арт-терапія «Гра – засіб спілкування»

Травень 2017

25.  

«Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування в дітях власної світоглядної позиції»

Січень 2017

26.  

Волонтерська справа – розвиток духовності. Благодійні акції під гаслом «Чужої біди не буває»:

- «Творити добро своїми руками»;

Вересень 2016

- «Діти - дітям»;

Листопад

Грудень 2016

- «Свічка пам’яті»;

Листопад 2016

- «Подаруй посмішку»;

Грудень-квітень

- «Партизанськими стежками»;

Вересень 2016

- «Набатний дзвін Чорнобиля»;

Квітень 2017

- «Пам’ять»

Травень 2017

27.  

Тематичні виховні: «Виховання патріотичних почуттів, усвідомлення сво­єї етнічної єдності, утвердження націо­нальної гідності» години

Виховні години за темою:

- «Від роду до роду слався, Україно»;

Вересень 2016

- «Наші славні козаки»;

Жовтень 2016

- «Ми живемо в Україні».

Січень 2017

 Конкурс дитячого малюнка:

- «Я малюю Україну»;

Січень 0217

- «Барви рідного краю»

Жовтень 2016

Безпека життєдіяльності:

28.  

Бесіди, інтерактивні перерви, презентації:

- Бесіди з попередження нещасних випадків.

- Бесіди з дотримання правил дорожнього руху.

- Бесіди з пожежної безпеки.

- Бесіди з пропаганди здорового способу життя.

- Бесіди з цивільної оборони.

Протягом року

Проведення лекцій та бесід з профілактики СНІДу та наркоманії

Листопад-Грудень 2016

Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності

Вересень-Жовтень 2016

29.  

Ігровий тренінг «Формула успіху»

Березень 2017

30.  

Організація роботи з профілактики інфекційних захворювань

Січень 2017

4.3 Методичні виставки

 

Назви

Термін виконання

1.

«Організаційно-правова база діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді».

Листопад 2016

 

2.

«Навчання та виховання дітей з лідерськими та організаторськими здібностями» (з досвіду роботи шкільних об’єднань дитячого самоврядування)

Грудень 2016

Березень 2017

3.

Тематичні виставки до визначних календарних дат

- «Славетні українці»;

- «Козацькому роду немає переводу»;

- «Моя Україна – найкраща країна» 

Протягом року

4.

«Колективна творча справа – реалізація вмінь та навиків у проектній діяльності, як розвиток талановитої особистості»

- виховний проект «Рідний край, де ми, живемо, Україною зовемо»,

Жовтень 2016

- виховний проект «Мій рідний край - архітектурні пам’ятники та пам’ятки історії та культури»

Жовтень 2016

- виховний проект «Моя маленька Батьківщина» за підсумками краєзнавчої експедиції «Моя Батьківщина - Україна»

Січень 2016

5.

«Індивідуальні та групові форми роботи з лідерами дитячого самоврядування»

Листопад 20016

6.

«Метод проектів – практика для розвитку життєвої компетентності вихованців»

Лютий 2017

7.

Презентаційні матеріали за темами:

- Презентація «Я - особистість» - для поглибленого національного виховання та вивчення історії держави, виховання поваги до Конституції держави, законодавства, державних символів - Герба, Прапора, Гімну.

Листопад 2016

Травень 2017

- Презентація «Позитивний аспект лідерства»

Грудень 2016

- Презентація «Дитинство без меж»

Березень 2017

- Презентація «Я живу у найкращій країні»

Жовтень 2016

«Вивчення цінності орієнтацій і переваг членів дитячих організацій (Опитування, анкетування, тестування) з метою підвищення ефективності роботи в дитячих організаціях.

Протягом року

8.

Тематичні виставки з техніки безпеки життєдіяльності

Протягом року

4.5 Узагальнення та розповсюдження досвіду роботи.

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

1.

Прийняти участь у роботі Методичного порталу

Протягом року

2.

 Збирання, узагальнення та оформлення матеріалу про роботу ШПО ДЮА «ІСТР»

Протягом року

3.

Ознайомлення та узагальнення досвіду роботи педагога-організатора політехнічного ліцею Ілуци Галини Іллівни.

Протягом року

  1. Масова робота.

Назва заходу

Термін виконання

М а с о в і  з а х о д и :

Вересень

1.  

Збір лідерів ШПО:

- Гра «Знайомство», вхідне анкетування «Молодь нової епохи»

16.09.2016

- Брифінг «Відкритий мікрофон», бесіда «Разом ми все зможемо»; Самопрезентація лідера ШПО -

23.09.2016

2.  

Благодійна акція за напрямком волонтерської роботи «Творити диво своїми руками» в рамках роботи проекту «Ми з містом, ми для міста»:

- «Творити добро своїми руками»;

Вересень 2016

Жовтень 2016

3.  

Участь у міському мітингу у пам’ятника С.А.Тучкову, присвяченому Дню міста.

Вересень 2016

Жовтень

4.  

Розважальна програма «Шануймо тих, хто потребує уваги!» до Дня людей похилого віку».

01.10.2016

5.  

Збір лідерів ШПО, тренінг: «Позитивний аспект лідерства»

07.10.2016

6.  

Участь у туристських змаганнях Кубок 2016

Жовтень 2016

7.  

Огляд-конкурс на звання «Краща шкільна первинна учнівська організація» в рамках програми ділової гри для лідерів «Фортуна» - I  тур: «Проектна діяльність та співпраця молоді»

- Конкурс демотиваторів «Пам'ятаємо про минуле - дбаємо про майбутнє»

14.10.2016

- Пізнавальна гра «Козацький шлях»

21.10.2016

- Конкурс презентацій «Змінемо світ на краще»

28.10.2016

Листопад

8.  

Огляд-конкурс на звання «Краща шкільна первинна учнівська організація» в рамках програми ділової гри для лідерів «Фортуна» II  тур: «Цикл пізнавальних програм під гаслом: «Лідер в кожному з нас» для шкільних рад ДЮА «ІСТР».

- Пізнавальна гра для лідерів ШПО «Що? Де? Коли?»

04.11.2016

- Пізнавальна вікторина «Славетні українці»

11.11.2016

- Турнір-конкурс юних інтелектуалів «Любіть Україну»

25.11.2016

9.  

Збір лідері ШПО, тестування на творчі здібності штабістів «Лідер в кожному з нас», психологічний тренінг «Толерантність у сучасному житті». Урочисте свято «Посвята у лідери ДЮА»

18.11.2016

10.  

Участь у конференції краєзнавчій експедиції «Моя Батьківщина - Україна»

10.11.2016

11.  

Збір лідерів учнівського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів України (за викликом)

Листопад 2016

 м. Одеса

12.  

Благодійна акція за напрямком волонтерської роботи «Творити диво своїми руками» в рамках роботи проекту «Ми з містом, ми для міста»:

- Дитячий притулок «Діти дітям»

Листопад

Грудень 2016

- «Свічка пам’яті»

Листопад 2016

Грудень

13.  

Благодійна акція за напрямком волонтерської роботи «Творити диво своїми руками» в рамках роботи проекту «Ми з містом, ми для міста»:

- Будинок малечі акція «Подаруй дитині посмішку»

- Конкурс «Новорічна іграшка – подарунок на щастя» 

Грудень 2016

Квітень 2017

Грудень 2016

14.  

Огляд-конкурс на звання «Краща шкільна первинна учнівська організація» в рамках програми ділової гри для лідерів «Фортуна» III тур: «Лідерство – запорука успіху»

- Командна гра «Увага! Ви в ефірі»

02.12.2016

- Проектна лабораторія «Єдиний лідерський актив – модель успіху, як фірмовий стиль організації»

09.12.2016

- Конкурс буклетів «Дорослішай на здоров’я»

- Конкурс буклетів «Права дитини»

16.12.2016

- «ІСТРівська» ялинка «Музична райдуга» для лідерів шкільних Рад

23.12.2016

Січень

15.  

«Новорічна казка» для гуртківців та школярів (за окремим планом)

Січень 2017

16.  

Свято «Країна дитинства» до Дня народження Палацу

4 тиждень

17.  

Збір лідерів ШПО, тренінг: «Позитивний аспект лідерства». Гра інтелектуалів «Знавці»

20.01.2017

18.  

Міський фотоконкурс «Територія Новорічних пригод»

02-27.01.2017

Лютий

19.  

Розважальна програма для лідерів ШПО «Ми романтики» до Дня закоханих

10.02.2017

20.  

Огляд-конкурс на звання «Краща шкільна первинна учнівська організація» в рамках програми ділової гри для лідерів «Фортуна» IV  тур: «Зірка серед зірок»

- Фестиваль дитячої художньої творчості «Таланти III тисячоліття»

24.02.2017

- Конкурсна програма для лідерів ШПО «Поетичний лабіринт»

03.02.2017

Березень

21.  

Збір лідерів ШПО, участь у міській екологічній акції «SOS-вернісаж» або «Друге життя відходів»

12.03.2017

22.  

Розважальна програма для лідерів ШПО «Фабрика приколів жартів ігор та веселощів» до Дня сміху

31.03.2017

Квітень

23.  

Пізнавальна краєзнавча вікторина для лідерів ШПО «З любов’ю до рідного краю»

14.04.2017

24.  

Конкурсна програма для лідерів ШПО «Автор. Новатор. Знавець» до дня авторського права

21.04.2017

Травень

25.  

Збір лідерів ШПО, діагностика, тестування на творчі здібності «Наскільки ви талановиті», підсумки проектної діяльності дитячого самоврядування за рік – презентації досвіду роботи.

Травень 2017

26.  

Благодійна акція за напрямком волонтерської роботи «Творити диво своїми руками» в рамках роботи проекту «Ми з містом, ми для міста»:

- Акція «Пам’ять». Вахта пам’яті для ШПО ДЮА "ІСТР", присвячена Дню Перемоги. Участь у мітингу.

01-20.05.2017

27.  

Огляд-конкурс на звання «Краща шкільна первинна учнівська організація» в рамках програми ділової гри для лідерів «Фортуна» V тур: «Молодіжний рух – форма спілкування та зростання особистості у новій ері»

- Міський конкурс соціальних проектів «Голос молоді у розвитку громади» (заочний), тестування «Я – лідер своєї організації»

05.05.2017

- Вікторина «Відун» як одна із складових етапів військово-патріотичної гри «Джура».

Травень 2017

(за окремим планом)

- Підсумок та нагородження учасників гри «Фортуна». Презентація «Україна - це Я, Україна – це Ми!» про роботу дитячого самоврядування за рік.

12.05.2017

Останні коментарі

  • 15.10.2018 22:04
    Добре, що проводите такі Семінари!

    Детальніше...

     
  • 11.10.2018 02:29
    Бажаю своїм учням щодня натхненно працювати ...

    Детальніше...

     
  • 10.10.2018 10:17
    Молодцы, так держать!!! Новых побед и ...

    Детальніше...

     
  • 10.10.2018 10:12
    Отличный коллектив, оригинальные постановки ...

    Детальніше...

     
  • 06.10.2018 10:07
    Замечательный концерт!жаль,чт о зал был не ...

    Детальніше...

 

Офіційно

Андрій Абрамченко – міський Голова Ізмаїла: «Розуміючи відповідальність за майбутнє підростаючого покоління, ми зобов'язані дати нашим дітям якісне і повноцінне дозвілля, навчити здоровому способу життя, допомогти реалізувати себе у навчанні, спорті, мистецтві, виховувати їх на прикладах високої моральності й патріотизму».
Детальніше >>>

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна дитяча «гаряча лінія»

Он-лайн

На сайті 60 гостей та відсутні користувачі

Календар

Соцмережі

Scroll to top