Юнацька велосипедна Ліга

Проект "Козацькими шляхами"

Всеукраїнський семінар з туристсько- краєзнавчої  роботи

Обласний семінар-практикум 2017

У відповідності до нак.
№ 68-з від 01.08.16 р.

ІНСТРУКЦІЯ № 29
з охорони праці керівника гуртка хореографії

1. Загальні положення
1.1 Інструкція з охорони праці встановлює вимоги щодо безпеки життєдіяльності керівника гуртка хореографії в позашкільному закладі.
1.3. Інструкція з охорони праці є обов’язковою для виконання відповідно до Закону України «Про охорону праці» і Кодексу законів «Про працю» України. За невиконання даної інструкції працівник несе дисциплінарну, матеріальну, адміністративну та кримінальну відповідальність.
1.4. Перед призначенням на роботу працівник закладу повинен пройти медичний огляд. Для своєчасного виявлення і лікування хронічних захворювань працівники не рідше за один раз на рік підлягають плановому обстеженню. На кожного працівника ПДЮ заводиться санітарна книжка встановленого зразка.
1.5. Всі працівники ПДЮ періодично, один раз на три роки проходять навчання з питань охорони праці, яке проводиться у вигляді складової частини безпеки життєдіяльності. Перевірка знань працівників з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності проводиться за нормативно – правовими актами з охорони праці, санітарної, пожежної, безпеки тощо, додержання яких входить до їхніх функціональних обов’язків.
1.6. Працівник ПДЮ зобов'язаний дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, виконувати режими праці і відпочинку.
1.7. Керівник хореографічного гуртка повинен знати і дотримуватися правил особистої гігієни. Перед початком роботи і після перерв в роботі необхідно мити руки з милом. Взуття, одяг повинні відповідати вимогам хореографії, бути зручним в користуванні і мати охайний вигляд.
1.8. Керівник хореографічного гуртка несе персональну відповідальність за невиконання, або неналежне виконання правил безпеки життєдіяльності, визначені інструкціями, наказами, розпорядженнями, вказівками вищестоящого керівника.

2. Вимоги безпеки перед початком роботи
2.1. Оглянути своє робоче місце, зал хореографії з метою усунення виявлених небезпечних для життя та здоров’я факторів.
2.2. Ознайомитися із станом безпеки життєдіяльності в групі (відсутність небезпечних та шкідливих виробничих факторів на робочому місці): перевірити справність жердин; перевірити дотримання протипожежного режиму в приміщенні, де проводяться заняття.
2.3. У разі виявлення порушень або несправностей, вжити заходів щодо їх усунення, а за потреби – повідомити керівника ПДЮ або особу, яка його замінює.

3. Вимоги безпеки під час роботи
3.1. Виконуйте роботу згідно зі своїми функціональними обов’язками, дотримуючись вимог діючих iнструкцiй з безпеки життєдіяльності на робочому мiсцi .
3.2. При проведенні занять з хореографії, дотримувайтесь правил безпеки життєдіяльності у залах хореографії. Користуйтесь тільки справним обладнанням (жердини, меблями, тощо).
3.3. Керівнику хореографічного гуртка забороняється без розпорядження керівника закладу виконувати роботу, яка не передбачена обов’язками, визначеними в посадових інструкціях.
3.4. Якщо трапився нещасний випадок з працівником навчального закладу необхідно:
• терміново організувати надання першої медичної допомоги потерпілому, забезпечити в разі необхідності його доставку до лікувально-профілактичного закладу;
• повідомити про те що сталося, керівництво закладу та вимагати розслідування у відповідності до діючого Положення;
• зберегти до прибуття комісії з розслідування нещасного випадку обстановку на робочому місці та устаткування у такому стані, в якому вони були на момент нещасного випадку (якщо це не загрожує життю чи здоров’ю інших працівників і не призведе до більш тяжких наслідків), а також вжити заходів до недопущення подібних випадків.
3.5. У разі нещасного випадку з гуртківцем, потерпілий або свідок нещасного випадку негайно сповіщає безпосередньо керівника навчального закладу, який зобов’язаний:
• терміново організувати першу долікарську медичну допомогу потерпілому, у разі необхідності - його доставку до лікувально-профілактичного закладу;
• повідомити батькам потерпілого (особі, яка представляє його інтереси);
• зробити запит висновку з лікувально-профілактичного закладу про характер і тяжкість ушкодження потерпілого;
• до прибуття комісії з розслідування нещасного випадку зберегти обстановку на місці в тому стані, в якому вона була на момент події (якщо це не загрожує життю і здоров’ю тих, хто оточує і не призведе до більш тяжких наслідків), а також вжити заходів до недопущення подібних випадків.
3.6. Запобігайте проникненню в навчальний заклад сторонніх осіб під час навчально–виховного процесу.

4. Вимоги безпеки після закінчення роботи
4.1.Перевірте своє робоче місце.
4.2. Відімкніть від електромережі електрообладнання.
4.3. Вимкніть освітлення.
4.4.Закрийте вікна.
4.5.Перевірте справність телефонного зв’язку, наявність ключів від хореографічного залу, наявність засобів пожежогасіння.

5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
5.1. У разі будь-якої аварійної ситуації керівник хореографічного гуртка повинен негайно вивести з-під її дії своїх гуртківців та повідомити відповідні органи і керівника навчального закладу. Вжити заходи для усунення небезпеки.
5.2. У разі травмування дітей або працівника ПДЮ необхідно надати першу долікарську допомогу і якнайшвидше відправити потерпілого до медпункту або у разі необхідності викликати швидку допомогу.
5.3. Повідомити адміністрацію ПДЮ про те, що трапилось. Важливо знати обставини, за яких сталася травма, умови, які спонукали до її виникнення та час, годину і навіть хвилини, особливо, коли потерпілий втратив свідомість.

РОЗРОБЛЕНО заступником директора
з питань охорони праці Помазан Т.І.

Коментарі  

# Ирєн 18.02.2017, 10:15
на пункт 1.7 необходимо обратить внимание всем хореографам палацу!!!!!!!!!

Додати коментар

Останні коментарі

  • 15.10.2018 22:04
    Добре, що проводите такі Семінари!

    Детальніше...

     
  • 11.10.2018 02:29
    Бажаю своїм учням щодня натхненно працювати ...

    Детальніше...

     
  • 10.10.2018 10:17
    Молодцы, так держать!!! Новых побед и ...

    Детальніше...

     
  • 10.10.2018 10:12
    Отличный коллектив, оригинальные постановки ...

    Детальніше...

     
  • 06.10.2018 10:07
    Замечательный концерт!жаль,чт о зал был не ...

    Детальніше...

 

Офіційно

Андрій Абрамченко – міський Голова Ізмаїла: «Розуміючи відповідальність за майбутнє підростаючого покоління, ми зобов'язані дати нашим дітям якісне і повноцінне дозвілля, навчити здоровому способу життя, допомогти реалізувати себе у навчанні, спорті, мистецтві, виховувати їх на прикладах високої моральності й патріотизму».
Детальніше >>>

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна дитяча «гаряча лінія»

Он-лайн

На сайті 28 гостей та відсутні користувачі

Календар

Соцмережі

Scroll to top