Юнацька велосипедна Ліга

Музей історії ПДЮ Ізмаїла

Військово-патріотична гра "Джура"

Фестиваль-конкурс "Молодь обирає здоров'я"

 

ІНСТРУКЦІЯ
З ВЕДЕННЯ ЖУРНАЛУ ПЛАНУВАННЯ
ТА ОБЛІКУ РОБОТИ ГУРТКА

1. Загальні положення
1.1. Журнал планування та обліку роботи гуртка є державним обліковими фінансовим документом, ведення якого обов’язково для кожного керівника гуртка.
1.2. Усі записи в журналі повинні вестись ручками чорного кольору регулярно, чітко та охайно.
1.3. Категорично забороняється виносити журнали за межі Палацу.

2. Порядок ведення журналу
2.1. Мета та завдання гуртка, плани навчально-виховної роботи за І та ІІ півріччя складаються на основі програми гуртка.
2.2.План навчально-виховної роботи на півріччя складається з наступних розділів:
- організаційна частина, охорона здоров’я й формування здорового способу життя та робота з батьками;
- навчально-тематична частина;
- масова робота та соціальна практика.
2.3. Планування на І півріччя затверджується директором не пізніше 10 вересня; на П півріччя не пізніше 5 січня.
2.4. Керівник гуртка складає список його членів та заповнює відповідні графи. У разі додаткової інформації лист може бути вклеєним до журналу.
2.5. У разі вибуття гуртківця керівник зобов’язаний відмітити записом «вибув».
2.6. У разі відсутності гуртківця керівник використовує позначку «н».
2.7. Тематичне планування в розділі «Облік роботи гуртка» заповнюється до 25 числа кожного місяця на наступний.
2.8. Після кожного заняття керівник заповнює розділ «Облік відвідування» та ставить підпис у розділі «облік роботи гуртка», що зазначає фактичне проведення заняття та відпрацювання робочого часу.
2.9. У разі непроведення заняття у графі «підпис» вказується причина, наприклад: відрядження, лист непрацездатності, відпустка, відміна занять за погодних умов тощо.
2.10. Керівники гуртків, які працюють на філіях та сумісники, ведуть робочі зошити та заповнюють «облік відвідування» та «облік роботи гуртка» не пізніше тижня з моменту проведення заняття.

ІІІ. Оцінювання навчальних досягнень гуртківців.
3.1. У розділі «Облік відвідування» керівник гуртка використовує наступні позначки:
- З – залік;
- Т – тестування;
- В – вироб;
- Д – доповідь.
3.2. Протягом року керівник окремо заповнює розділ «Творчі досягнення гуртківців», роботу з техніки безпеки, методичну та масову роботу.

 

Додати коментар

Фотоконкурс "Мої улюблені місця в Ізмаїлі" - 2019

Міський фестиваль-конкурс дитячої та юнацької творчості "Сузір’я"

Вітаємо!

Контакти

Комунальний позашкільний
навчальний заклад
Ізмаїльської міської ради
"Палац дітей та юнацтва"

68600 Одеська обл., м.Ізмаїл, пр.Суворова, 20
(04841)2-27-39 (директор),
(04841)7-21-31 (заступник з НВР),
(04841)2-25-17 (приймальня)
pdu20@ukr.net

Карта доїзду >>>

Зворотній зв'язок >>>

Обласний семінар-практикум 2017

Cемінар з туристсько- краєзнавчої  роботи

Проект "Козацькими шляхами"

Конкурс "Мистецький РОВЕР"

Фотоконкурс Така різна усмішка

Важливе

Техніка безпеки

Сайт відділу освіти Ізмаїльської міської ради

Сайт Міністерства освіти та науки України

Педагогічна преса

Поділитися

Наша сторінка

Останні коментарі

Проект з розвитку велоруху в Ізмаїлі 

Форма входу

Зареєструйтесь, будь-ласка, і зможете скористатись усіма перевагами сайту та форуму.

Офіційно

Андрій АбрамченкоАндрій Абрамченко – міський Голова Ізмаїла: «Розуміючи відповідальність за майбутнє підростаючого покоління, ми зобов'язані дати нашим дітям якісне і повноцінне дозвілля, навчити здоровому способу життя, допомогти реалізувати себе у навчанні, спорті, мистецтві, виховувати їх на прикладах високої моральності й патріотизму».
Детальніше >>>

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна дитяча «гаряча лінія»

Онлайн

На сайті 23 гостей та відсутні користувачі

Статистика

Відвідувачі
1038
Статті
1265
Перегляди статей
1125836
Scroll to top