Юнацька велосипедна Ліга

Дистанційна робота

Військово-патріотична гра "Джура"

Музей історії ПДЮ Ізмаїла

Музей Дунайської флотилії

Дорогі читачі, любителі велосної їзди, а також найрізноманітніших вело дисциплін та змагань! Інформуємо Вас, що велосезон 2011 року започаткований! Продовжуємо обговорення «Концепції розвитку велосипедного транспорту в місті Ізмаїлі», запропонованої ІЮЖ «Хвилю тримай» для широкого загалу жителів, а також для владних інституцій нашого міста.

Нагадаємо про сутність цього документу.

 

Мета концепції розвитку велосипедного транспорту в м.Ізмаїлі – сприяти розвитку вело аматорського руху: у будівництві об’єктів велосипедної інфраструктури (велодоріжок, місць для паркування, дорожньої розмітки і знаків), у створенні адміністративно-правової практики, що упорядковує велотранспортний рух, для інформаційного забезпечення, що підвищує безпеку і популяризує велотранспорт, у виробленні спеціальних рекомендацій для дітей та їх батьків.

Реалізація цієї Концепції відповідає сучасним європейським тенденціям, традиціям Ізмаїла щодо культури пересування містом на велосипедах.
Велосипед розглядається як повноцінний транспортний засіб для проведення системного і поетапного планування та здійснення програми транспортної й містобудівної політики Ізмаїла.

Завдання згідно загальної концепції спільно вирішують міські служби за участю всіх громадських сил, із залученням міських, обласних і, можливо, державних ресурсів, приватних зацікавлених інвесторів.

Концепція повинна сприяти ширшому використанню потенціалу велотранспорту в Ізмаїлі. Приклад європейських держав засвідчує, що це можливо (у Нідерландах частка велосипедного сполучення в цілому по країні складає 27%).

Швидко зростаючі темпи «автомобілізації» Ізмаїла, окрім позитивних моментів, приводять до проблем муніципального рівня – автомобільні «корки» в години пік, збільшення числа ДТП, вулиці і двори переповнені запаркованими автомобілями, акустичне навантаження, забруднення повітря, і таке інше.

Задля зменшення цих проблем доцільно значно збільшити частку велотранспорту в Ізмаїлі у найближчих 5 років. До кінця 2015 року велосипед має стати невід’ємною складовою частиною довгострокової інтегрованої транспортної політики і належним чином враховуватися при плануванні всіх перспектив транспорту, міського і територіального розвитку.

Мобільність є одним з ключових чинників для життєвого простору міста. Для пересування на короткі відстані велосипед є найпривабливішою альтернативою автомобілям, наприклад, щоб дістатися до роботи, школи, магазину, у адміністративних справах, на відпочинок, перевезти невеликий вантаж і так далі.

Власне тому основне завдання інтегрованої транспортної політики – зробити мобільність на короткі відстані сприятливою для здоров’я, екології, ресурсозбереження.

Рівнодоступність для різних соціальних груп і об’єднання всіх видів транспорту в інваріантну мережу, дають місту можливість залишатися добре рухомим і перспективним.

Необхідно прагнути до того, щоб велосипед визнали рівноправним транспортним засобом по відношенню до персонального автомобіля і засобів громадського транспорту і відповідно до цього інтегрували велосипедне сполучення в міські і регіональні плани розвитку транспорту.

Повністю «Концепцію розвитку велосипедного транспорту в місті Ізмаїлі»
можна прочитати тут


Коментарі активістів велоруху нашого міста:

Олена ОСАДЧА – майстер-клас «Х.Т.», учениця ЗНЗ №9:
«Щодо розвитку велотранспорту! Як показав досвід багатьох країн, запровадження велотранспортної галузі підвищує якість життя і мобільність населення, збільшує можливості альтернативних засобів пересування. Використання величезного потенціалу велотранспорту в економіці приносить великий економічний ефект. На жаль, в Ізмаїлі не так добре розвинений велотранспорт!

Я часто помічаю «просто так шастаючих» по місту юних велосипедистів! Як на мене, було б чудово організувати у нашому місті постійнодіючі велозмагання, а також курси по навчанню їзди на велосі!

В мене немає сумнівів, що багато юних ізмаїльчан – власників велосів з ентузіазмом сприйняли б цю ідею!

Мені, наприклад, довелося брати участь у кількох велозмаганнях, які проводилися під егідою ІЮЖ «Хвилю тримай» і в якості байкера, і в якості cудді! Згадую з великою приємністю і… сподіваюсь, що знову запросять»!

 

Антон (Tony) – цілорічний велобайкер, добродійник для дитячих велозмагань: «Створенням велоінфраструктури в нашому місті абсолютно не переймалися чиновники попередньої влади. Хоча даний документ («Концепція розвитку велосипедного транспорту в місті Ізмаїлі») передавався першим особам і був надрукований у кількох популярних сайтах міста.

Сподіваюсь, що міській Голова А.В. Абрамченко, вишукає можливість допомогти сотням ізмаїльських велосипедистів – створенням відповідної велоінфраструктури. А почати треба із стійок для паркування велосипедів біля всіх соціальних установ, наприклад: міської полікліники!
Зрештою алгоритм велоінфраструктури добре прописаний у самій Концепції!

Також вважаю, що для потреб молоді, яка цікавиться велотріалом – варто обладнати спеціальний майданчик (наприклад: на вул. Кутузова – закинутий дитячий)».



Тетяна (Mэгги) – цілорічний велобайкер, добродійник для дитячих велозмагань: «Велосипед – надзвичайно популярний у нашому місті. Їздять і молоді, і старші люди. Але умови для велосипедистів – відсутні. Спортивні функціонери зовсім не цікавляться велоспортом – не влаштовують змагання для молоді.

Єдиним приємним винятком є цілеспрямована різновекторна діяльність щодо популяризації велоруху для дітей, яку проводить дитячий журнал «Хвилю тримай». Це десятки статей у друкованій версії журнала і на сайті (www.xt-od.ua), а головне дуже якісні і масові велозмагання для сотень дітей і підлітків Ізмаїла.

Тому вважаю, що серед інших велопроблем, пріоритет треба надати діяльності з дітьми та популяризації велоруху»!

Додати коментар

Поділитися

Наша сторінка

Останні коментарі

Проект з розвитку велоруху в Ізмаїлі 

Сайт відділу освіти Ізмаїльської міської ради

Сайт Міністерства освіти та науки України

Педагогічна преса

Форма входу

Зареєструйтесь, будь-ласка, і зможете скористатись усіма перевагами сайту та форуму.

Офіційно

Андрій АбрамченкоАндрій Абрамченко – міський Голова Ізмаїла: «Розуміючи відповідальність за майбутнє підростаючого покоління, ми зобов'язані дати нашим дітям якісне і повноцінне дозвілля, навчити здоровому способу життя, допомогти реалізувати себе у навчанні, спорті, мистецтві, виховувати їх на прикладах високої моральності й патріотизму».
Детальніше >>>

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна дитяча «гаряча лінія»

Онлайн

На сайті 169 гостей та відсутні користувачі

Статистика

Відвідувачі
1241
Статті
1937
Перегляди статей
2009112
Scroll to top