Друк

Кожен з нас випробовує інформаційний вплив навколишнього середовища: ми черпаємо уявлення про світ з нашої сім’ї, на наші погляди впливає спілкування з шкільними вчителями, друзями, сусідами, попутниками в транспорті і так далі. Але оперативну інформацію, перш за все, ми отримуємо з газет, теле і радіопередач, сайтів у Інтернеті. Новини політики, економіки, мистецтва, спорту, повідомлення про військові дії, природні катаклізми, екологічні катастрофи, подробиці з життя відомих осіб – все це ми дізнаємося завдяки слову журналіста.

І від того, яким буде це слово – доброзичливим або озлобленим, справедливим або упередженим, незалежним або замовним, емоційно зваженим або панічним, грамотним або недбалим, – багато в чому залежать громадська думка і суспільні смаки.

Ось такий лейтмотив сьогоднішнього заняття медіаосвітніх гуртківців у ЗНЗ№9.

На занятті гуртка, в якості консультанта майстер-класу була присутня Анастасія Лаєвська, у недавньому минулому випускниця гуртка журналістики ЦПРіДТ, а нині студентка Київського Національного університету культури і мистецтв (спеціальність видавнича справа та редагування). Анастасія розповіла новачкам дитячої редакції про свої студентські будні й свята, про складність і відмінності навчання в школі і університеті. Згадувала цікаві історії, що сталися у часи її перебуванні юнжуром «Хвилю тримай».

Всіх, кого цікавлять подробиці щодо медіа-освіти, запрошую завітати у віртуальний відповідник на форумі «Хвилю тримай».

Віталія САРВІРОВА, головний редактор Х.Т.